Udržitelnost

Partneři

Podpora udržitelných vztahů

Náš úspěch závisí z velké části na kvalitě vztahů, které prosazujeme s našimi zákazníky, dodavateli a dalšími klíčovými partnery. Snažíme se o podporu vztahů založených na důvěře, transparentnosti, vzájemném respektu a společných výhodách.

Stavíme naše zákazníky na první místo

Stavíme naše zákazníky na první místo

Spuštěním programu Net Promoter Score (NPS) v roce 2013 jsme si stanovili nástroje, abychom se stali průmyslovou organizací zaměřenou na zákazníky. NPS nám umožňuje měřit náš výkon očima našich zákazníků. Pomáhá nám pochopit a dodat, co je pro zákazníky důležité. Poskytuje také klíčový ukazatel výkonnosti (KPI) pro růst podniků.

Loajalita a spokojenost zákazníků jsou rozhodující pro trvalý úspěch společnosti. NPS nám umožňuje posoudit obojí, systematickým a transparentním způsobem. Umožňuje rychlý a standardizovaný proces kategorizace, analýzy a řešení všech problémů zákazníků.

NPS jsme zavedli v celé organizaci, od našich terénních operací až po naše ústředí. Problémy se zákazníky jsou kaskádovány firmou s vlastnictvím, měřením a sledováním jediného problému zákazníka, který se vyskytuje na všech úrovních organizace.

V červnu 2016 jsme zahájili školení 30000 zákazníků zaměřených na chování podporující naše " engineering. tomorrow. together."slibují zákazníkům. Objasnění tohoto chování je klíčem k tomu, že se stanete průmyslovým partnerem a volbou.

Udržitelný zadávání veřejných zakázek a řízení dodávek

Jako součást skupiny thyssenkrupp chápeme, že udržitelnost je nezbytná pro budoucí životaschopnost naší společnosti. Udržitelnost vede k inovaci a neustále zlepšuje naše hospodářské, environmentální a sociální výsledky. Je to také klíčové pro úspěšné zadávání zakázek a řízení dodávek.

Víme, že naše akce mohou ovlivnit životní prostředí, společnost a ekonomiku v zemích, kde působíme. Kodex chování dodavatele thyssenkrupp nastiňuje naše chápání udržitelnosti a dodržování předpisů, jakož i standardy, které musí splňovat naši dodavatelé.

Při všech veřejných zakázkách zohledňujeme ekonomická, technická, procesní, sociální a environmentální kritéria. Očekáváme, že obchodní aktivity našich dodavatelů budou v plném souladu s platnými vnitrostátními a mezinárodními zákony a předpisy, zásadami Spojených národů pro globální smlouvy a požadavky a standardy našeho Kodexu chování dodavatele.

Kritéria a jejich dodržování

Kritéria a jejich dodržování

Následující tři klíčové prvky pomáhají udržitelné zadávání veřejných zakázek a řízení dodavatelského řetězce u thyssenkrupp Elevator:

  • Kodex chování dodavatele thyssenkrupp.
  • Analýza rizik: Včasná identifikace rizik nám umožňuje sledovat dodržování zásad a požadavků našeho Dodavatelského kodexu chování, které jsou podporovány analýzami rizik, sebehodnoceními a audity souvisejícími s událostmi.
  • Rozvoj dodavatelů: Spolupracujeme s našimi dodavateli, abychom identifikovali rizika a vytvořili vzájemné akční plány pro řešení specifických rizikových oblastí.
Nahoru
Všechna práva vyhrazena 2017 © thyssenkrupp Elevator
Otisk|Právní záležitosti|